PARDUBICKÝ
KRAJ
Pracovník/ce oddělení informatiky – technická podpora; odbor kancelář ředitele
Popis pozice
(požadavky)
práce se Service Deskem spočívající v řešení požadavků uživatelů, hlídání termínů splnění, analýza obsahu požadavků a eskalace na další řešitele
zabezpečení kompletního životního cyklu koncových zařízení uživatelů (počítače, notebooky, tiskárny, skenery, multifunkční zařízení apod.
zajišťování oprav výpočetní techniky
podpora koncových uživatelů
technické zabezpečení jednání orgánů samosprávy
zajišťování provozu audiovizuální techniky úřadu
zajišťování pravidelné obnovy spotřebního materiálu pro technický chod ICT
podpora mobilních zařízení využívajících ICT služeb úřadu
zajišťování provozu uživatelských aplikací
další úkoly vyplývající z náplně oddělení
Benefity
prostor pro odborný rozvoj
možnost profesního posunu
možnost platového růstu
systém odměn
pružnou pracovní dobu
benefitní zaměstnanecký program
stravenky
Kompletní znění nabídky (PDF)